Jag vankar hit...

...och jag vankar dit!



Ungefär så kan man sammanfatta mitt bloggande i maj!! 8-X

För nu har jag nämligen bestämt mej för att flytta tillbaka till annakk.blogg.se - som jag tycker är ett så himla BRA bloggnamn!! :-D 

För det var ju för att jag ville att bloggen skulle heta just så, som jag gjorde den första bloggflytten från handerblandander.blogg.se... Men så fick jag inte Bloglovin till att fungera, och skapade istället annakksfoto.blogg.se - men jag trivs inte alls med det bloggnamnet! :-/

Och eftersom Bloglovin långt om länge började fungera tillsammans med annakk.blogg.se, så ser jag nu inte längre någon anledning till att stanna kvar här.

Men för att inte trötta ut er alldeles med mina bloggflyttar så ska jag vänta några dagar till. :-) Den första juni har jag tänkt mej en nystart på annakk.blogg.se!

/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: Yvonne

"Jag hänger me...jag hänger me...av någon anledning så gör jag faktiskt de.." ;) Klart man ska trivas med bloggnamnet..skulle också behöva byta, mitt blev påkommet alldeles för hastigt, hade inte tänkt på det..

2010-05-27 @ 09:53:57
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: anki

ja så kan det bli med bloggnamn, vet inte om jag är nöjd med mitt heller men det får väl duga. Har tänkt börjar om från noll med bloggen men vill inte riktigt det heller eftersom man kommit så långt med den nu. :)



svårt att veta hur man vill ha det ibland...



regnar här.. :(



ha en skön dag

2010-05-27 @ 10:20:36
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: mimmi

Då blir det att ändra igen då ;)

Du börjar bli som mig nu ;)

Och inte nog med det .. du verkar ju ha en gubbe som också kommer in och väcker dig när i ottan när han ser något som man vill fota :)

Min älgjakt i går blev lyckad så idag skall jag ge mig ut på en ekorre jakt och se om de är kvar där jag såg så många sist :)

kram :)

2010-05-27 @ 12:04:13
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: Malin B

Jag tycker att du ska heta det du trivs bäst med. =)

För egen del övervägde jag om jag skulle ta bort bloggen/byta namn/fortsätta som vanligt...

Jag gillar ju inte "bayard" som själva bloggadressen är.

Nix pix, när jag städar gör jag det ordentligt. Inget gammalt finns kvar. Det var ändå bara "skräp". Barnen och även herr Bayard läser nu - i smyg, de tror inte att jag vet. ;)

Jag gillar ju verkligen att skriva men det är liksom aldrig min tid/min tur när JAG vill... Jag vill göra det jag gör ordentligt, inga inlägg utan bilder osv. Jag har ju lagt "noll tid" på bloggen ett bra tag, bara hållt den vid liv och därför tröttnat. Men jag kan ju för den skull bombardera med långa inlägg i andras så får jag ju utlopp för mitt skrivande ändå. ;) Dessutom krävs ju inte den endaste lilla bild då...

2010-05-27 @ 13:01:00
URL: http://malinbayard.blogg.
Postat av: Maria

Ja det är ett väldans gott bröd,med nån slags surdeg i, receptet står på rågmjölspåsen. Det är garanterat gott även utan valnötterna :)

2010-05-27 @ 14:25:01
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: annette

Ha, ha bra att Du varskor lite innan så vi är beredda;)

Instämmer i att bloggnamnet är bra, sitter som gjutet även i min för tillfället lite sargade hjärna!



annette

2010-05-27 @ 19:28:50
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Jane

Här är en till som hänger me´:))

Känner nästan lite panik över min egen blogg som jag inte hunnit med att uppdatera. Det är mycke´nu ... men det ska väl bli bättre med det oxå - bara 8 skoldagar kvar med eleverna, sedan får jag lite "egentid" :)

Ha det gott!

2010-05-27 @ 21:10:27
URL: http://janesmax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0