Fredag!




Fy för tusan, vad det BLÅSER ute - och det ska väl bli regn också vart det lider... :-/ Så...

Jag vet precis på vilken sida av fönsterrutan jag vill vara idag!!

Och vissa fåglar verkar också ha en sund åsikt om den saken - det är bara det att rutan är emellan... :-X

BANG...!



Som väl var ingen dödskrasch! 

(Tack vare ett mjukt och skyddande smutslager...? ;-) He...).

Och det blev ett intressant avtryck kvar efter den - det är nästan så man borde kunna se vilken sorts fågel det var som flög emot!? 8-)

Planer för dagen: Gå 12 000 steg! :-) (Jag har köpt mej en ny stegräknare - en som INTE nollas av minsta lilla vidstötning). Frågan är bara hur det stegandet ska gå till, i detta synnerligen motbjudande väder?? Jag får vandra mellan rummen här inne...?

/AnnaKK, som just har konstaterat att det inte blir några steg alls sittandes här vid datorn... Trodde först att manicken hade kasst batteri, men den hade visst bara gått in i viloläge! <:-) Ähum...







Kommentarer
Postat av: Lennart O

Morning! Vädermässigt verkar det som vi går mot en kass helg. Kallt är det också så det är nog bäst att förberda sig för en inomhushelg viket inte är mig emot. Det finns mycket att sysselsätta sig med, dock inte städning eftersom jag redan igår städade hela huset. Undrar förresten hur många steg en sådan städning genererar?

Idag kan media meddela att nya forskningsrön visar att vi alla bär på neandertalgener. Så besannas då det som jag länge misstänkt!

Trots vädret önskas en fin helg!

2010-05-07 @ 08:53:08
URL: http://leonardo34.wordpress.com
Postat av: Marianne

Hej



Kul bild det där. En tittar in och en tittar ut.

Ja fy tusan vad det blåser. Det blir innejobb här också.

Jag har inte lyckats få tag på en enda stegräknare som man kan lita på. När jag tar ett steg visar de tre. Gubben min fick ihop flera tusen steg en förmiddag när han stod still och spikade panel på huset. För varje hammarslag blev det ett steg.



Ha de bra.

2010-05-07 @ 10:14:47
URL: http://livetsommajsan.blogspot.com
Postat av: Jen

Ja du, på tal om skitiga fönster så har jag gett mig f-n på att idag skall det putsas. :/ Ugh!

Men är det inte gjort på 1,5 år så är det definitivt dags nu....med tanke på alla nos och tassavtryck från katterna. :P

2010-05-07 @ 10:45:38
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0